کلیسا برنامه تماشا مجموعه تلسکوپ تلسکوپ

کلیسا: برنامه تماشا مجموعه تلسکوپ تلسکوپ برنامه علمی تکامل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی نشانه ما رسیدن به توافقی تازه با کشور عزیزمان ایران است / برایان هوک

    نماینده آمریکا در امور کشور عزیزمان ایران در مصاحبه‌ای مجددا ادعاهای خود علیه کشور عزیزمان ایران را تکرار کرده است.

    نشانه ما رسیدن به توافقی تازه با کشور عزیزمان ایران است / برایان هوک

    برایان هوک: نشانه ما رسیدن به توافقی تازه با کشور عزیزمان ایران است

    عبارات مهم : اروپا

    نماینده آمریکا در امور کشور عزیزمان ایران در مصاحبه ای مجددا ادعاهای خود علیه کشور عزیزمان ایران را تکرار کرده است.

    به گزارش تسنیم، برایان هوک که به بروکسل سفر کرده در مصاحبه با یورونیوز گفت: آنچه ما به دنبالش هستیم عوض کردن واکنش‌ها نظام کشور عزیزمان ایران است است ما به دنبال عوض کردن رژیم نیستیم. آینده کشور عزیزمان ایران در دست مردم کشور عزیزمان ایران است.

    نشانه ما رسیدن به توافقی تازه با کشور عزیزمان ایران است / برایان هوک

    وی مدعی شد: سیاست ما آن است که از خواست آنها جهت داشتن زندگی و دولت بهتر قویا و حتی روز به روز حمایت کنیم.

    هوک با بیان اینکه باید بر صادرات نفت کشور عزیزمان ایران تحریم اعمال کرد گفت: برجام فقط به برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران محدود است ولی این نمی تواند ما را محدود کند تا به پرسشها غیرهسته ای نپردازیم، یعنی مسائلی که در وقت برقراری توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران در تمامی زمینه ها گسترش یافته هست. پشتیبانی از تروریسم، تجاوزهای دریایی، آزمایشات موشکی، حملات سایبری. کشور عزیزمان ایران در تمامی زمینه ها تجاوز خود را گسترش داده است.

    نماینده آمریکا در امور کشور عزیزمان ایران در مصاحبه‌ای مجددا ادعاهای خود علیه کشور عزیزمان ایران را تکرار کرده است.

    این دیپلمات آمریکایی هدفش از آمدن به اروپا را اینگونه توضیح داد: من در پاریس با مدیر شرکت انرژی اتمی گفتگو کردم تا به وی راجع به ثبات بازار نفت ضمن از سر گیری تحریم های نفتی کشور عزیزمان ایران اطمینان خاطر بدهم. همچنین در بروکسل با سران اتحادیه اروپا صحبت می کنم و نشانه این گفتگو این است که ببینیم چطور می توانیم در این بحث پیشرفت کنیم که تجاوزهای منطقه ای کشور عزیزمان ایران از وقت امضای برجام نادیده گرفته شده است هست. همگان این را نمی دانند ولی اتحادیه اروپا از وقت امضای برجام هیچ تحریم تازه ای علیه کشور عزیزمان ایران وضع نکرده هست. و در طول همین سالها کشور عزیزمان ایران تجاوزهای خود را در تمامی زمینه ها گسترش داده هست. بنابراین اگر اروپا می خواهد این توافق را حفظ کند مشکلی نیست ولی نمی تواند به قیمت ثبات منطقه این کار را بکند.

    آقای هوک شما دو روز پیش اعلام کردید ایالات متحده همچنان قصد دارد فروش نفت کشور عزیزمان ایران را به صفر برساند. و بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشور عزیزمان ایران بعد از آن گفت که قطع کامل صادرات نفت کشور عزیزمان ایران عملی نیست و آمریکا به نشانه خود نخواهد رسید. با توجه به اینکه هنوز اتحادیه اروپا، هند و چین به خرید نفت از کشور عزیزمان ایران ادامه می دهند برنامه شما جهت رسیدن به هدفتان چیست؟

    برایان هوک: «خوب، او (بهرام قاسمی) در اشتباه هست. ما به اهدافمان می رسیم. اگر به صادرات نفت کشور عزیزمان ایران نگاه کنید در پنج یا 6 ماه گذشته نگاه کنید می بینید که حدود یک میلیون بشکه از حجم صادرات آنها کاسته شده است هست. بنابراین حتی پیش از اینکه تناوب تحریم های ما عملا شروع شود شاهد کم کردن چشمگیری در زمینه صادرات و واردات نفت کشور عزیزمان ایران بوده ایم. و این روندی است که ادامه خواهد داشت. کم کردن واردات نیز ادامه خواهد یافت. 80 درصد از درآمد این رژیم از راه نفت و فروش نفت هست. جهت ما مسأله جریان درآمد این رژیم بسیار جدی هست، رژیمی که بزرگترین حامی تروریسم در دنیا هست. ما باید بر صادرات نفتی کشور عزیزمان ایران تحریم اعمال کنیم.»

    فدریکا موگرینی بارها اعلام کرده است که برجام به سود امنیت خاورمیانه و دنیا هست. شما ماه سپتامبر گذشته اعلام کردید که «هیچکس نمی تواند بگوید خاورمیانه بعد از اجرای برجام امن تر و باثبات تر شده است است.» ایالات متحده و اتحادیه اروپا دو نظر متفاوت در این باره دارند. چطور می توان اروپا را راجع به این توافق نامه و خواست دولت ترامپ قانع کرد؟

    نشانه ما رسیدن به توافقی تازه با کشور عزیزمان ایران است / برایان هوک

    برایان هوک: «باید فرآیند بی اعتنایی به تمامی تجاوزهای منطقه ای کشور عزیزمان ایران را تمام کنیم. برجام فقط به برنامه هسته ای کشور عزیزمان ایران محدود است ولی این نمی تواند ما را محدود کند تا به پرسشها غیرهسته ای نپردازیم، یعنی مسائلی که در وقت برقراری توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران در تمامی زمینه ها گسترش یافته هست؛ تروریسم، پشتیبانی از تروریسم، تجاوزهای دریایی، آزمایشات موشکی، حملات سایبری. کشور عزیزمان ایران در تمامی زمینه ها تجاوز خود را گسترش داده است و ما باید این را درک کنیم وگرنه در صورتیکه اتحادیه اروپا نسبت به توسعه برنامه موشکی کشور عزیزمان ایران بی توجهی کند فقط به خطر درگیری منطقه ای در خاورمیانه دامن می زنیم.»

    «مقامات دولت ترامپ بارها اعلام کرده اند که تحریم های تازه ایالات متحده زندگی روزانه شهروندان کشور عزیزمان ایران را نشانه نگرفته هست. ولی می توان تأثیر این تحریم ها را زیاد از هر چیز بر مردم کشور عزیزمان ایران دید. در این زمینه چه می گویید؟»

    برایان هوک: «خیر درست نیست. قربانیانی که طولانی ترین زحمت را از رژیم کشور عزیزمان ایران مجبور شده است اند مردم کشور عزیزمان ایران هستند. این دیکتاتوری مذهبی 39 سال است که مردم خود را با فریب تاراج می کند. همین الان در کشور عزیزمان ایران در ده ها شهر اعتراض برپا هست، معلمان و رانندگان کامیون اعصاب کرده اند. هفته گذشته گزارشی از زحمت های مردم کشور عزیزمان ایران در طول حکومت این رژیم ارائه کردیم. تحریم های ما که در ماه نوامبر از سر گرفته می شوند مسیرهای بسیار براق و فعالی را جهت رساندن کمک های بشردوستانه به مردم کشور عزیزمان ایران باز می گذارند. اگر رژیم کشور عزیزمان ایران یک میلیارد دلاری را که در دوره مدیر جمهور اوباما در اثر برداشته شدن تحریم ها به دست آورد به جای خرج کردن آن در سوریه، لبنان، عراق و یمن آن را خرج مردم خودش کرده بود احتمالا امروز اعتصابی در کار نبود و ارزش ریال تا این حد سقوط نمی کرد.»

    نماینده آمریکا در امور کشور عزیزمان ایران در مصاحبه‌ای مجددا ادعاهای خود علیه کشور عزیزمان ایران را تکرار کرده است.

    پس شما معتقدید که مردم کشور عزیزمان ایران باید تحت فشار قراربگیرند و زحمت بکشند تا علیه مقامات حکومتی قیام کنند؟

    برایان هوک: «رژیم کشور عزیزمان ایران باعث این زحمت هاست نه تحریم های ایالات متحده. این روایتی است که رژیم کشور عزیزمان ایران می خواهد شما آن را باور کنید ولی هیچ دلیلی ندارد. این امر فقط به رژیم اجازه می دهد که تقصیر خود را در 39 سال فساد و مدیریت بد و ماجراجویی های خشونت بار خود در خاورمیانه و فراتر از آن به گردن دیگری بیاندازد.»

    نشانه ما رسیدن به توافقی تازه با کشور عزیزمان ایران است / برایان هوک

    آیا شما می دانید که بخاطر تحریم های تازه آمریکا بسیاری از مردم در کشور عزیزمان ایران به عنوان مثال مسئله تهیه داروهای حیاتی ارزش را دارند؟

    برایان هوک: «وزارت خزانه داری آمریکا همکاری تمامی موسسات مالی (با کشور عزیزمان ایران را) در زمینه هرگونه تراکنش مالی مربوط به دارو، وسایل پزشکی، غذا و کمک های بشردوستانه تأیید می کند. ولی این چیزی نیست که رژیم مایل باشد شما بدانید.»

    تا چه زمانی شما قصد دارید سیاست های سخت و تحریمی علیه کشور عزیزمان ایران را ادامه دهید؟

    برایان هوک: «هدف ما رسیدن به یک توافق تازه است توافقی جامع که دربرگیرنده پرسشها هسته ای، تروریستی، موشکی و بازداشت خودسرانه شهروندان آمریکا و دیگر کشورها. و ما بر این باوریم که چنین توافقی در مقایسه با توافق کنونی، کمک بسیار بیشتری به گسترش صلح و امنیت در منطقه می کند.»

    اما شما می دانید که تحریم ها به جای تنبیه کردن دولت ها، ملت ها را تحریم می کند؟

    برایان هوک: «نه، آنچه ما به دنبالش هستیم عوض کردن واکنش‌ها رژیم است ما به دنبال عوض کردن رژیم نیستیم. آینده کشور عزیزمان ایران در دست مردم کشور عزیزمان ایران هست. سیاست ما آن است که از خواست آنها جهت داشتن زندگی و دولت بهتر قویا و حتی روز به روز حمایت کنیم.»

    پس می توان گفت که با تحمیل تحریم های تازه ایالات متحده خواستار عوض کردن رژیم در کشور عزیزمان ایران است؟

    برایان هوک: «می دانید که تحریم های اتحادیه اروپا علیه کشور عزیزمان ایران در سال 2006 به جریان افتاد. تحریم هایی که در درازای سالها کشور عزیزمان ایران را به پای میز مذاکره آورد. این تنها زبانی است که رژیم کنونی می فهمد؛ یعنی زبان قدرت و فشار. بنابراین ما در موقعیتی هستیم که جهت رسیدن به اهداف دیپلماتیک خود از اهرم های دیپلماسی بهره ببریم.»

    هدفتان از آمدن به اروپا چه بوده است؟

    برایان هوک: «من در پاریس با مدیر شرکت انرژی اتمی گفتگو کردم تا به وی راجع به ثبات بازار نفت ضمن از سر گیری تحریم های نفتی کشور عزیزمان ایران اطمینان خاطر بدهم. همچنین اینجا در بروکسل با سران اتحادیه اروپا صحبت می کنم و نشانه این گفتگو این است که ببینیم چطور می توانیم در این بحث پیشرفت کنیم که تجاوزهای منطقه ای کشور عزیزمان ایران از وقت امضای برجام نادیده گرفته شده است هست. همگان این را نمی دانند ولی اتحادیه اروپا از وقت امضای برجام هیچ تحریم تازه ای علیه کشور عزیزمان ایران وضع نکرده هست. و در طول همین سالها کشور عزیزمان ایران تجاوزهای خود را در تمامی زمینه ها گسترش داده هست. بنابراین اگر اروپا می خواهد این توافق را حفظ کند مشکلی نیست ولی نمی تواند به قیمت ثبات منطقه این کار را بکند.»

    واژه های کلیدی: اروپا | ایران | تحریم ها | اتحادیه اروپا | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار