کلیسا برنامه تماشا مجموعه تلسکوپ تلسکوپ

کلیسا: برنامه تماشا مجموعه تلسکوپ تلسکوپ برنامه علمی تکامل

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تصاویر) + ۱۰مدل جالب دنیا (

    ۱۰ مدلینگ جالب و خوش استایل که با موفقیت چشمگیری که داشتند سوژه رسانه ها شده است اند.

    تصاویر) + ۱۰مدل جالب دنیا (

    ۱۰مدل جالب دنیا (+تصاویر)

    عبارات مهم : فعالیت

    ۱۰ مدلینگ جالب و خوش استایل که با موفقیت چشمگیری که داشتند سوژه رسانه ها شده است اند.

    به گزارش رکنا، دراین متن معروف ترین مدل های دنیا را معرفی می کنیم.

    کارا دلوین
    کارا دلوین یک سوپرمدل اهل انگلیس هست. وی در سنین کودکی زمانی که تنها ۱۰ سال داشت حرفه خودرا شروع کرد. ولی حرفه حقیقی او زمانی شروع شد که سارا دوکاس، موسس مدلینگ استورم، وی را کشف کرد. او با سن کم در فشن شوهای گوناگون بری بری، مالبری، دی اند جی و جیسون وو، شرکت کرد. او حتی با سن کم خود درسال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ جایزه «مدل سال» بریتانیا را دریافت کرد.

    تصاویر) + ۱۰مدل جالب دنیا (

    نائومی کمپل
    نائومی کمپل یک مدل اهل انگلیس هست. وی نه تنها کار خودرا از سنین کم شروع کرد بلکه در سن ۱۵سالگی آنقدر موفق شد که تعداد زیادی از برندهای مشهور خواستار او بودند. موفقیت او باعث شد که در نمایش های مد برندهایی مانند ورساچه ظاهر شود. ولی باوجود موفقیت های بسیار زیاد رنگ پوست سیاه او باعث شد که از نابرابری زحمت ببرد.

    اما با کمک دوستانش این پرسشها را گذراند. بعد از این که دوست او ایو سن لوران که دربخش تبلیغات مجله ووگو بود ترساندن شد که در صورت استفاده نکردن از مدل های سیاه پوست اخراج می شود، تصویر نائومی کمپل بر جلد این مجله رفت. او نه تنها یک مدل موفق است بلکه یک انسان خوب است که در کارهای خیریه فعالیت دارد.

    ۱۰ مدلینگ جالب و خوش استایل که با موفقیت چشمگیری که داشتند سوژه رسانه ها شده است اند.

    کیت ماس
    کیت ماس یک مدل مشهور اهل بریتانیا هست. او در سن ۱۴ سالگی که سارا دوکاس وی را کشف کرد حرفه مدلی را شروع کرد. او در وقت فعالیت خود با طراح ها و برندهایی مانند گوچی، دی اند جی، کالوین کلاین، شنل و ریمل لندن همکاری کرد. همچنین صورت اش بر جلد بیش از ۳۰۰ مجله قرار گرفته هست. به علاوه درسال ۲۰۰۵ جایزه مد طراحان مد ایالات آمریکا را دریافت کرد.

    میراندا کر
    میراندا کر یک مدل اهل استرالیا هست. او هم مانند مدل های موفق دیگر حرفه خود را از سنین جوانی شروع کرد. او در استرالیا به موفقیت های بسیار زیادی دست یافت و سپس به نیویورک رفت ودر آنجا هم به موفقیت رسید. او در آنجا در پروژه های و کمپین های تبلیغاتی گوناگون شرکت داشت. موفقیت او باعث شد به عنوان نخستین مدل استرالیایی با ویکتوریا سکرت قرارداد ببندد.

    تصاویر) + ۱۰مدل جالب دنیا (

    سیندی کرافورد
    سیندی کرافورد، یک سوپرمدل اهل ایالات امریکا هست. او در طول حرفه مدلینگ خود به موفقیت های بسیار زیادی دست یافت تا جاییکه فوربس وی را به عنوان پردرآمدترین مدل کره زمین گزینش کرد. به علاوه بارها چندین مجله وی را به عنوان جالب ترین زن دنیا معرفی کردند.

    توییگی
    توییگی یک مدل اهل بریتانیا هست. اگر چه دوران موفقیت او کوتاه بود ولی دراین وقت به موفقیت بسیار زیادی دست یافت. او در سراسر دنیا به موفقیت رسید ودر فشن شوهای کشورهایی نظیر فرانسه، ژاپن و ایالات متحده شرکت کرد. به علاوه دیلی اکسپرس وی را به عنوان صورت سال ۱۹۶۶ گزینش کرد.

    ۱۰ مدلینگ جالب و خوش استایل که با موفقیت چشمگیری که داشتند سوژه رسانه ها شده است اند.

    او بعد از مدت وقت کوتاهی به فعالیت خود آخر داد ودر این باره گفت “نمی توان جهت هر لحظه چوب لباسی باقی ماند.” او سپس عوض کردن حرفه داد و به بازیگری روی آورد. او در حرفه بازیگری هم بسیار موفق بودو دو جایزه گلدن گلوب برنده شد.
    مدل,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران

    تایرا بنکس
    تایرا بنکس یک مدل اهل کشور آمریکا هست. او در سن ۱۵ سالگی و بعد از این که چهار آژانس مدلینگ وی را رد کردند فعالیت خودرا شروع کرد. او به اروپا مهاجرت کرد و موفقیت او باعث شد بر جلد مجلاتی نظیر ال، سونتین و تین ووگو، قرار بگیرد. او نخستین مدل آمریکایی آفریقایی بود که صورت اش روی جلد مجله جی کیو و اسپورتس ایلوستریتد قرار گرفت. او به علاوه یکی از مدل های ویکتوریا سکرت است.

    کریستی برینکلی
    کریستی برینکلی یک مدل اهل کشور آمریکا هست. او درسال ۱۹۷۳ بعد از این که عکاسی به نام ارول سایر وی را کشف کرد، حرفه خودرا در پاریس شروع کرد. او به مدت ۲۵ سال تصویر روی جلد مواد آرایشی بود که طولانی ترین قرارداد مدلینگ هست. صورت او تصویر روی جلد بیش از ۵۰۰ مجله از قبیل: ووگو، نیوز ویک، رولینگ استون، و گلامور بود. او در کناره مدلینگ در عرصه بازیگری هم فعالیت دارد.

    تصاویر) + ۱۰مدل جالب دنیا (

    لیندا اوانجلیستا
    لیندا اوانجلیستا یک مدل اهل کانادا هست. او یکی از مشهور ترین مدل های تاریخ هست. او در سن ۱۹ سالگی و با مهاجرت به پاریس حرفه خود را در سطح بین المللی شروع کرد. صورت او بر جلد مجله های مشهوری چون ووگو، گلامور، ال، الور و رولینگ استون، قرار گرفته هست. لارجرفلد طراح برتر منزل مد شنل میگوید :هیچ مدلی در دنیا به اندازه او حرفه ای نیست

    .

    کلودیا شیفر
    کلودیا شیفر یک مدل اهل کشور آلمان هست. او یک مدل بسیار خوب است ودر سال های ۹۰ به موفقیت رسید. او در طی دوره فعالیت خود بر جلد بیش از ۱۰۰۰ مجله قرار گرفته هست. کلودیا درسال های ۱۹۹۰ در کمپین بزرگ گس و پاول مارشیانو شرکت کرد و بسیاری علت موفقیت آن ها را نام کلودیا می دانند. او علاوه بر بازیگری در خیریه هم فعالیت دارد و با یونیسف هم همکاری می کند و سفیر حسن نیت بریتانیا هم است.

    واژه های کلیدی: فعالیت | موفقیت | بازیگری | اخبار فرهنگی و هنری

    تصاویر) + ۱۰مدل جالب دنیا (

    تصاویر) + ۱۰مدل جالب دنیا (


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار